Nejčastější dotazy

Z JAKÉHO MATERIÁLU JSOU VAŠE TRIČKA?

Naše trička jsou vyrobena pouze z kvalitní 100% bavlna (190g/m2) bavlny. Materiál je přírodní, zdravotně nezávadný a trvanlivý. Bavlna je předepraná a nemá tedy tendenci měnit velikost během postupného praní. Tiskneme na kvalitní trička s krátkým rukávem a kulatým výstřihem. Díky vyšší gramáži je tričko odolnější a pevnější. Bavlněný materiál zajišťuje příjemné nošení. Trup trička je po stranách beze švů, díky tomu je zajištěna jeho tvarová stálost. 

ZASÍLÁTE ZBOŽÍ NA SLOVENSKO?

Na Slovensko zasíláme. Cena poštovného ZDE 

TRIČKO MI NESEDÍ, MOHU HO VYMĚNIT ZA JINOU VELIKOST?

Zboží můžete vyměnit do 14 dní. Stačí, když ho nepoškozené, nenošené a společně s fakturou zašlete na naši korespondenční adresu:
Cultgarage s.r.o.
Pickova 1488/8
156 00 Praha 5
Česká republika
Na fakturu prosím napište za jakou velikost potřebujete zboží vyměnit. V případě, že bychom požadovanou velikost neměli skladem, obratem se Vám ozveme.

ZBOŽÍ JSEM VYBRAL/LA ŠPATNĚ?

Peníze za zboží vracíme do 14 dní. Prosíme, pošlete nám zboží na výdejní místo na adrese:
Cultgarage s.r.o.
Pickova  1488/8
156 00 Praha 5
Česká republika
Společně s fakturou a číslem účtu, na který chcete peníze vrátit a my se o vše obratem postaráme.Hlavní podmínkou je, aby tričko nebylo poškozené/ obnošené.

DĚLÁTE INDIVIDUÁLNÍ GRAFIKU NA ZAKÁZKU A KOLIK TO STOJÍ?

Individuální grafiku a zakázku děláme, cena nakreslení  jednoho vozu je za příplatek 2000 kč bez DPH  k ceně trička na e-shopu.  Nemá vliv na počet triček, upravu grafiky platíte jen jednou. 

ZMĚNÍTE MI BARVU GRAFIKY AUTA NEBO DÁTE MŮJ TEXT?

Ano, služba změna barvy nebo textu je zpoplatněna cenu 200 kč bez DPH k ceně trička na eshopu. Nemá vliv na počet triček, upravu grafiky platíte jen jednou. 

JAK VELKÁ JSOU TRIČKA NA ESHOPU CULTGARAGE?

U každé položky uvádíme její velikost, nebo stačí kliknout na odkaz tabulka rozměrů a tam najdete vše potřebné. Všechny uvedené rozměry trička jsou v cm. U produktu je možná max. 5% odchylka z uvedených rozměrů:

KDYŽ U VÁS NAKOUPÍM, ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ DORAZÍ?

Maximální dodací lhůta jsou 2-3 pracovní dny. Výjimku tvoří Vánoční svátky, kdy se termíny protáhnou až na 5 pracovních dnů. V případě, že jsou lhůty dodání delší, tak nás neváhejte kontaktovat přímo na info@cultgarage.cz

POTŘEBOVAL/A BYCH ZMĚNIT ZPŮSOB PLATBY NEBO DORUČENÍ.

Pokud jste zvolili nevhodný druh dopravy a přáli byste si způsob změnit, prosím kontaktujte nás a my objednávku upravíme dle vašeho přání.

KOLIK MĚ BUDE STÁT POŠTOVNÉ?

Zboží Vám doručíme Českou poštou balíkem do ruky 99Kč, nebo DPD za 99Kč. Pokud ve Vašem městě máte výdejní místo Zásilkovny, můžete si balíček nechat poslat na výdejní místo Zásilkovny za 69,-. Pro více informací, koukněte na stránku poštovného.

JAK DLOUHO BUDE MOJE ZÁSILKA Z CULTGARAGE ULOŽENA NA POŠTĚ NEBO ZÁSILKOVNĚ?

Objednávka je u nás k vyzvednutí na České poště 8 dní a na Zásilkovně po dobu 10 dní. Pokud byste náhodou potřebovali více času, prosíme kontaktujte nás.

ZÁSILKA MI NEDORAZILA.

V emailu o odeslání zásilky naleznete podací číslo zásilky, klikněte na něj a zobrazí se vám, kde se Vaše zásilka nachází.
Pokud Vás doručovatel nezastihl, bude Vaše zásilka uložena na poště nebo druhý den znovu doručena. Pokud si na poštu zavoláte, zdarma Vám zásilku doručí další den. Pokud jste zvolili DPD, zásilka Vám doručována třikrát po sobě.
V případě jakýchkoliv problémů s doručením pište na email info@cultgarage.cz nebo volejte na 731601270

ZBOŽÍ MI NEJDE OBJEDNAT.

Ze všeho nejdřív zkus zavřít prohlížeč (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera či Safari), znovu otevřít a požadovanou akci zopakovat. Pokud to nepomůže, zkus jiný prohlížeč. A pokud ani pak nebude web funkční, podívej se, zdali máš zapnutý java script anebo povolené cookies. Jestliže ani pak nepůjde objednat přes e-shop, je možné odeslat objednávku e-mailem na info@cultgarage.cz. Do e-mailu uveď svůj e-mail (popř. kompletní doručovací adresu), vybrané zboží včetně velikostí a počtů a způsob úhrady (dobírka nebo bankovní převod).

NEPŘIŠEL MI EMAIL S POTVRZENÍM OBJEDNÁVKY.

Potvrzení objednávky posíláme automaticky všem zákazníkům, pokud email nepřišel tak jste:
1. Nedokončili objednávku. Je možné, že jste nedošli do posledního kroku nákupního procesu a objednávka zůstala „viset“ v košíku. Potvrzení je automaticky zasílané po úplném dokončení objednávky.
2. Zadali jste neexistující e-mail, nepo jste se prostě překlepli:) Prosíme o pečlivou kontrolu při vyplňování.
3. Máte plnou e-mailovou schránku – týká se to hlavně uživatelů emailových schránek u Seznam.cz. Schránku lze po přihlášení na Váš email jednoduše zvětšit viz návod:) Mrkněte se zda e-mail neskončil v koši nebo spamu. Pokud tedy potvrzení objednávky nemáte, napište nebo zavolejte a vše společně vyřešíme.

NENAŠEL JSEM ODPOVĚĎ NA MOJI OTÁZKU.

Nenašel jsi odpověď? Rádi ti poradíme na emailu nebo telefonicky. Stačí nás zkontaktovat.